Kontakt | tel. 600 061 034 | email: sklep@e-posciele.pl 
Reklamacje
Pomimo bardzo małej ilości reklamacji, dobrze jest wiedzieć, że w naszym internetowym sklepie mają Państwo taką samą gwarancję jak w sklepie tradycyjnym. W naszym interesie jest jak najszybsze rozpatrzenie reklamacji, więc nie muszą się Państwo obawiać, że proces reklamacyjny będzie trwał dłużej niż to konieczne (zazwyczaj wszystko jest załatwione pierwszego dnia po otrzymaniu przez nas przesyłki).
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fabryczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adresem sklepu Robert Gajek ul. Kraszewskiego 31/13, 05-800 Pruszków.
Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.
Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.


Zwroty
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
W przypadku zwrotu, zwracany produkt musi być nienaruszony, nieużywany, oryginalnie zapakowany (włącznie z nienaruszonym opakowaniem fabrycznym). Zwrot proszę wysyłać na adres: Robert Gajek ul. Kraszewskiego 31/13, 05-800 Pruszków. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem. Zwrot wartości zakupionego towaru dokonujemy po otrzymaniu zwracanego towaru, który nie może być zniszczony ani nosić śladów użytkowania, na konto podane przez Klienta, w terminie do 5 dni od momentu otrzymania zwrotu towaru, lub 10 dni roboczych w przypadku zwrotu przy użyciu przekazu pocztowego.



Wydrukuj

InfoSerwis - oprogramowanie sklepu internetowego
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.