Regulamin sklepu E-posciele.pl - Zasady korzystania ze sklepu internetowego
1. Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy dostępny pod adresem www.e-posciele.pl prowadzony jest przez E-posciele.pl Robert Gajek, z siedzibą w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 31/13, wpisaną do CEIDG, NIP 5341916607, REGON 015814350.
- Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu, składania zamówień, dokonywania płatności, dostawy, a także prawa i obowiązki Klientów oraz Sprzedawcy.
- Każdy Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu przed złożeniem zamówienia.
2. Definicje
- Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna składająca zamówienie.
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca – właściciel sklepu www.e-posciele.pl.
- Towar – produkty dostępne w sklepie, w szczególności pościel, kołdry, poduszki i akcesoria.
- Umowa sprzedaży – umowa zawierana na odległość pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem sklepu.
3. Warunki korzystania ze sklepu internetowego
- Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Zamówienia w sklepie można składać poprzez witrynę internetową (sklep internetowy) lub telefonicznie.
- Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
- Sklep zastrzega sobie możliwość niezrealizowania zamówienia na każdym jego etapie w przypadku niedostępności zamówionego towaru u dostawców lub z powodu innych ważnych przyczyn ekonomicznych lub logistycznych. Zawartość sklepu internetowego nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.
- Momentem zawarcia umowy kupna - sprzedaży między sklepem a kupującym jest moment fizycznego odbioru zamówionego towaru przez Klienta w biurze sklepu lub od dostawcy.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie wśród swoich danych numeru telefonu, umożliwiającego weryfikację rzetelności złożonego zamówienia.
- Czas realizacji zamówienia składa się z okresu do wysłania towaru oraz czasu potrzebnego na dostarczenie gotowej przesyłki do klienta. Jest on zależny od wybranego sposobu dostarczenia towaru i wynosi od 1 do 3 dni roboczych.
- Zamówiony towar na terenie Polski dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej DPD, InPost.
- W przypadku przesyłek zagranicznych koszt dostawy wyliczany jest indywidualnie wg. aktualnych stawek.
- Na życzenie wystawiamy faktury VAT. Prosimy wówczas o podanie danych do faktury
- Wszystkie produkty oferowane w sklepie e-posciele.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
6. Prawo odstąpienia od umowy (zwroty)
- W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru drogą wysyłkową, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, art. 27).
- Oświadczenie od odstąpienia umowy można składać na piśmie lub bezpośrednio na adres mailowy biuro@e-posciele.pl w dowolniej formie, bez konieczności korzystania z formularza.
- Zwrot proszę wysyłać na adres: E-posciele.pl ul. Kraszewskiego 31/13, 05-800 Pruszków.
- W przypadku zwrotu, zwracany produkt powinien być nienaruszony, nieużywany, oryginalnie zapakowany (włącznie z opakowaniem fabrycznym).
- Zwrot pieniędzy dokonujemy na konto podane przez Klienta, w terminie do 5 dni roboczych od momentu otrzymania zwrotu towaru
7. Reklamacje zakupionych Towarów
- E-posciele.pl Robert Gajek jest zobowiązany do dostarczenia Klientom Sklepu towaru bez wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta za zgodność towaru z umową zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
-
Reklamacje należy składać na piśmie w dowolniej formie, bez konieczności korzystania z formularza, można na adres E-posciele.pl Robert Gajek ul. Kraszewskiego 31/13 lub na adres mailowy biuro@e-posciele.pl
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni.
- Zgłoszenie reklamacji winno zawierać w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, datę nabycia towaru, rodzaj reklamowanego towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Klienta, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć dowód zakupu towaru.
- E-posciele.pl Robert Gajek rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
8. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- W razie zaistnienia sporu Klient będący Konsumentem posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W szczególności Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, bądź uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży.
- Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozwiązywania sporów pomiędzy przedsiębiorcą, a konsumentem można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
- W razie jakichkolwiek pytań związanych z pozasądowymi sposobami rozstrzygania sporów zachęca się również do kontaktu bezpośrednio z E-posciele.pl Robert Gajek
9. Polityka cookies
- Sklep internetowy www.e-posciele.pl korzysta z plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu, dostosowania treści do preferencji użytkowników oraz prowadzenia statystyk odwiedzin.
- Cookies to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na urządzeniu końcowym użytkownika (np. komputerze, smartfonie).
- Pliki cookies wykorzystywane są m.in. do: zapewnienia prawidłowego działania koszyka zakupowego, zapamiętywania preferencji użytkownika oraz analizy sposobu korzystania ze strony w celach poprawy jej funkcjonalności.
- Użytkownik może w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki w zakresie obsługi plików cookies, w tym je zablokować lub usunąć.
- Ograniczenie stosowania plików cookies może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne w sklepie internetowym.
10. Ochrona danych osobowych (RODO)
- Administratorem danych osobowych Klientów jest E-posciele.pl Robert Gajek.
- Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia, obsługi reklamacji oraz – za zgodą Klienta – w celach marketingowych.
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania zgodnie z RODO.
11. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.), a w przypadku Klientów będących Konsumentami także przepisy ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 r. o prawach konsumenta (DZ. U. z 2014 r., poz. 827), jak również przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
- Nazwa sklepu internetowego www.e-posciele.pl oraz wszelkie materiały w nim się znajdujące stanowią przedmiot prawa autorskiego i podlegają ochronie prawnej. Wykorzystywanie i rozpowszechnianie ich bez zgody właściciela sklepu jest zabronione.
- Właścicielem sklepu www.e-posciele.pl jest E-POSCIELE ROBERT GAJEK ul. Kraszewskiego 31/13, 05-800 Pruszków, REGON: 015814350, NIP 534 19 16 607
- Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentu złożenia przez klienta zamówienia.